Siirry suoraan sisältöön

Myynnillinen, lisäarvoa tuottava asiakaskohtaaminen

69,00  (sis. alv)

Osasto: Avainsanat tuotteelle ,

Jokainen meistä myy koko ajan! Hyvä asiakaspalvelu on myyntiä ja hyvä myynti on asiakaspalvelua.  Tällä online-kurssilla opit hyödyntämään omia vahvuuksiasi  ja asiantuntemustasi suosittelevassa, lisäarvoa tuottavassa asiakastyössä.

Kurssi tekee näkyväksi prosessin, jolla kohtaat asiakkaan. Saat työkaluja asiakasymmärryksen kasvattamiseen, kuunteluun, tehokkaan ja tavoitteellisen keskustelun läpiviemiseen, jokaisen asiakastyössä toimivan perustaitoja!  Kurssilla opit löytämään siltoja kartoituksesta suositteluun. Yhdistämällä kohtaamisen työkaluihin oman tuote- ja palveluosaamisesi ilahtuu asiakas, suosittelu on helppoa ja ratkaisun tarjoaminen aitoa ja asiakasta arvostavaa.

Sisältö

  1. Asiakkaan neuvonantaja
  2. Erilaiset asiakkaat
  3. Kohtaamisen prosessi puhelimessa
  4. Kuuntelu ja kartoitus
  5. Tarpeesta reaktioon
  6. Myynnillisessä asiakaskohtaamisessa kehittyminen
  7. Ole + tee = Lisäarvoa asiakkaalle