Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelun kompetenssi – itsearvioijan työkirja

49,00  (sis. alv)

Tuotetunnus (SKU): PRAJ Osastot: ,

Helppo, check list -tyyppinen 40-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä kuudella johtamisalueella:

  1. Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
  2. Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
  3. Asiakkuuksien hoitaminen
  4. Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
  5. Prosessien johtaminen
  6. Tulokset

Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Oppaan avulla tarkastelet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuutta selkeän viitekehyksen kautta. Tunnistat johtamiskäytäntöjen ja toimintamallienne vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia.